Modowa franczyza, ubrania marek premium i gotowe, sprzedażowe know-how to rozwiązania, które rozgrzewają wyobraźnię inwestorów na całym świecie. Sklepy multi- i monomarkowe z odzieżą wysokiej jakości powstają na masową skalę i wielu wydają się sprawdzonym sposobem na biznes. Kto może podpisać umowę franczyzową i otworzyć markowy sklep? Odpowiadamy.

Franczyza modowa – dla kogo?

Franczyza modowa powstała z myślą o ekspansji różnych odzieżowych marek na terenie całego kraju, a zwłaszcza w dużych aglomeracjach. Jest to rozwiązanie stworzone dla każdego, kto chce otworzyć sklep z ubraniami najbardziej znanych na świecie brandów. Model franczyzowy wybierają zarówno poczatkujący przedsiębiorcy, jak i wytrawni gracze, którzy w branży modowej działają już od wielu lat.

Dla kogo jest modowa franczyza? Ubrania marek premium, wynajem lokalu i zatrudnienie personelu kosztują, więc z rozwiązań franczyzowych skorzystać mogą wyłącznie ci, którzy dysponują odpowiednim kapitałem startowym. Mimo iż w modelu franczyzowym odpada wiele wydatków, związanych z marketingiem i budowaniem rozpoznawalności marki, inwestorzy muszą mieć pewien zapas środków na rozruch działalności w pierwszych miesiącach.

Franczyza marek premium – tylko dla zawodowców?

Cześć osób, zainteresowanych współpracą franczyzową, zastanawia się, jaką wiedzę trzeba posiadać na starcie, by móc zacząć działać pod szyldem giganta. Łatwiej prowadzić biznes, gdy ma się branżową wiedzę i śledzi najnowsze trendy modowe. Każdy, kto chce współpracować z wymagającym klientem, musi bowiem najpierw zdobyć jego zaufanie i udowodnić, że jest w stanie kompetentnie doradzić.

Umowę franczyzową może podpisać każdy, kto chce poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowe umiejętności. To opcja dla osób otwartych na świat i poszukujących modowych inspiracji. W ramach franczyzy inwestor otrzymuje kompleksową pomoc specjalistów branży modowej (visual marketing, PR, HR), dzięki czemu nawet nowicjusz może rozwinąć skrzydła w branży fashion.